Jump to content
SportsWrath

The Giants have a new OT in the works


Lughead
 Share

Recommended Posts

Nothing against you but PFT is about a month late on this story. It was pretty well-known in OTAs this is what they were doing:

 

http://www.nydailynews.com/sports/football/giants/10-learned-giants-offseason-ota-program-article-1.3235182

 

"according to Andy Lipari of the Rochester Democrat and Chronicle."

 

What do you expect from a democrat? :D

Link to comment
Share on other sites

Yeah... good one. <_<

 

 

That's funny because PFF also ranked The Eagles O-line #1.

 

 

http://www.profootballfocus.com/news/pro-ranking-all-32-offensive-line-units-heading-into-the-2017-season

 

 

I like how Y'ALL conveniently glossed over that, especially when this thread is about the O-line. :facepalm:

 

 

See what I mean about Vagiants fans?

 

 

SECONDARIES DON'T WIN CHAMPIONSHIPS... O-LINES WIN CHAMPIONSHIPS!

Link to comment
Share on other sites

Yeah... good one. <_<

 

 

That's funny because PFF also ranked The Eagles O-line #1.

 

 

http://www.profootballfocus.com/news/pro-ranking-all-32-offensive-line-units-heading-into-the-2017-season

 

 

I like how Y'ALL conveniently glossed over that, especially when this thread is about the O-line. :facepalm:

 

 

See what I mean about Vagiants fans?

 

 

SECONDARIES DON'T WIN CHAMPIONSHIPS... O-LINES WIN CHAMPIONSHIPS!

 

How'd that work out for the Cowboys last year? that's all they boasted about was their line.

Link to comment
Share on other sites

 

How'd that work out for the Cowboys last year? that's all they boasted about was their line.

 

Well... Vagiants fans boasted their secondary last year too... it got you dick.

 

Anyway... you guys brought it up... and I knocked it down.

 

 

 

 

Nice try though... fuck outta here. :LMAO:

Link to comment
Share on other sites

 

I'm trying to get you guys to focus on this season.

 

You guys keep posting about your past SBs.

 

Don't put that on me.

I haven't said a word about the Super Bowls. I've only talked about our teams current rosters

Link to comment
Share on other sites

Yeah... good one. <_<

 

 

That's funny because PFF also ranked The Eagles O-line #1.

 

 

http://www.profootballfocus.com/news/pro-ranking-all-32-offensive-line-units-heading-into-the-2017-season

 

 

I like how Y'ALL conveniently glossed over that, especially when this thread is about the O-line. :facepalm:

 

 

See what I mean about Vagiants fans?

 

 

SECONDARIES DON'T WIN CHAMPIONSHIPS... O-LINES WIN CHAMPIONSHIPS!

 

 

Yeah they whiffed on that analysis. Jason Peters is old, btw. So, so old.

Link to comment
Share on other sites

This guy is so 2006.

who was that Dallas fan we had in here a while ago and folded up the Cowboys chance at the playoffs with homo at the helm? I thought his name started with an N but not sure. Newton84 or something like that. This guy reminds me of him just different team.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Yeah they whiffed on that analysis. Jason Peters is old, btw. So, so old.

 

Riiiiiiight... like how you whiffed putting up secondary rankings on a thread about the O-line.

 

OOOPS!

 

Where was The Vagiants O-line ranked anyway?

 

I scrolled down so much to try to find them, my mouse combusted.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh... here they are. :LMAO:

Link to comment
Share on other sites

I haven't said a word about the Super Bowls. I've only talked about our teams current rosters

 

True... but your Vagiants brethren can't seem to focus on this year.

 

I'm mainly speaking about the ones comparing me to other posters.

 

Check the thread and you tell me.

 

It's either insults directed at me or past SBs... just soft shit.

 

They act like I have to be some disgusting pig for their "smack talking" approval. :laugh:

 

But as far as this year's Vagiants squad... zippo.

 

I guess there's not much to smack talk when your O-line sucks elephant ass, you hardly have a running game, and your best player cries like little bitch on the sidelines.

 

That 200 million dollar defense is gonna have to win games like they did last season.

 

Problem is... The Eagles have gotten a little better.

 

You guys better hope those all world receivers ya'll like talking shit about can pass block. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

 

Well... Vagiants fans boasted their secondary last year too... it got you dick.

 

Anyway... you guys brought it up... and I knocked it down.

 

 

 

 

Nice try though... fuck outta here. :LMAO:

 

How'd that work out for the Cowboys last year? that's all they boasted about was their line.

 

 

This guy just owned you with that statement.. Dope

 

I love idiots like you, You get knocked the fuck out, fights over and you wake up a 1/2 hour later to an empty ring saying "fights not over, fights not over, I won, I won" look in the mirror junior that shiner didn't get there by itself.

 

Wow you are awesome.

Link to comment
Share on other sites

who was that Dallas fan we had in here a while ago and folded up the Cowboys chance at the playoffs with homo at the helm? I thought his name started with an N but not sure. Newton84 or something like that. This guy reminds me of him just different team.

 

 

What happened to badegg? Last superbowl win and he vanished..

Link to comment
Share on other sites

 

 

This guy just owned you with that statement.. Dope

 

I love idiots like you, You get knocked the fuck out, fights over and you wake up a 1/2 hour later to an empty ring saying "fights not over, fights not over, I won, I won" look in the mirror junior that shiner didn't get there by itself.

 

Wow you are awesome.

 

Uh huh... nothing about your team... just stupidass insults.

 

You have nothing else because you feel your team sucks dick and that's all you can bring.

 

Your post doesn't even make fucking sense... it's like you have no ability to reason.

 

Figures.

 

:LMAO:

 

I can't be bothered responding to you anymore... you're no fun.

 

I want to talk smack about our respective teams here, not trade insults with your dumbass.

 

No offense but you suck at this... check that...

 

be offended...

 

who gives a fuck?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...